środa, 17 czerwca 2015

Zalando.

Również ja dostała się do testowania Zalando.pl. Tym razem postanowiłam, że choćbym miała szukać godzinami, to zamówię ciuszek dla siebie, a nie dla dzieci jak to zwykle bywa :) Oferta owszem  duża, ale ... ceny też skrajne, a tym razem nie przewidywałam dopłacania do bonu na 100 zł, który otrzymałam. 




Początkowo miałam ochotę na sukienkę, ale nie mogłam się zdecydować  i ostatecznie kupiłam to co widać poniżej na zdjęciu.




Sweterek ładny, aczkolwiek okazał się cieńszy niż to wynikało ze zdjęcia. Postanowiłam go nie odsyłać, aczkolwiek zwrot nie przysparza żadnych problemów. W przesyłce umieszczona jest od razu etykieta do zwrotu i instrukcja. Tylko potem te czekanie na zwrot pieniędzy, nawet do 2 tyg. :(

Co do przesyłki są 2 opcje: bezpłatna lub płatna 49 zł. Bezpłatna przesyłka według strony ma dojść w 3-5 dni. W praktyce to normalna kurierska przesyłka, która doszła na drugi dzień, więc nie ma co wybierać opcji płatnej.

W Zalando.pl podobała mi się lista życzeń. Można dodać ciuszek jaki nam się podoba, a gdy będzie w przecenie dostaniemy maila z powiadomieniem.

Czy Wy Robiłyście już tam zakupy? Jaka jest wasza opinia?

31 komentarzy

  1. Ja kupowałam w tamtym roku sukienkę, jako, że nie mogłam się zdecydować, którą - zamówiłam dwie i zostawiłam sobie tą co bardziej mi odpowiadała ;) sweterek bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze zakupów na zalando nie robiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dostałam ten kupon na 100zł , miałam kupić coś dla sobie ale ostatecznie nie mogłam się na nic zdecydować i kupiłam córce buty na jesień/zime już:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się nie załapałam na włoskim trnd. Szkoda! Z zalando.it kupowałam raz - torbę i sweterek - jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie kupowałam w Zalando. Czasem przeglądam tą stronę, może kiedyś. Lubię takie sweterki jak kupiłaś. Są eleganckie, ale nie na tyle by nie pójść w nim z dzieckiem do piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już nie raz kupowałam na z. najlepsze że można ciuchy odsyłać

    OdpowiedzUsuń
  7. na zalando kupiłam już chyba całą szafę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawie to wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna przymierzam się do zakupów na Zalando, bo mają dużo fajnych rzeczy. Teraz to już chyba się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne, ładne muszę kupić mamie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł z tą listą życzeń z przecen :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko świetnie, ale gdyby mieć te pieniądze...

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię robić zakupy na tej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta strona jest fajna aby zrobić zakupy :) Można zaoszczędzić czas i pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba tylko raz tam buty kupowałam, ale byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zakupy! :) Chyba też skuszę się na zamówienie z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele jest zwolenników i przeciwników testowanej przez Ciebie strony, ale jak widać kobiety uwielbiają tam robić zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie, ze wyraziłaś szczerą opinię. Zalando jest super aczkolwiek niektóre rzeczy nie są warte swojej ceny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakupy online są z reguły tańsze niż te w sklepie, można trochę zaoszczędzić :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Super udane zakupy. Ja równiez uwielbiam kupować online. Oszczędzam czas i pieniadze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że jesteś zadowolona z zakupów :) Warto robić zakupy na Zalando.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo zainpirowal mnie ten blog. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Super

    OdpowiedzUsuń
  23. W kupowaniu przez internet najgorsze jest to, że nie można do końca ocenić tego, czy zamawiana rzecz spełni nasze oczekiwania pod względem kształtu i grubości. Ale sweter i tak fajny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiele osób nie poleca Zalando, na różnych forach piszą jak wygląda magazyn z ubraniami i jak są one traktowane. Mimo to wiele ludzi kupuje online na tym serwisie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog. Lubię czytać wpisy tego typu. Na pewno polecę znajomym tę stronkę .

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog. Lubię blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakupy online mają to do siebie, że nie musimy wychodzić z domu. Taka pogoda jak dziś - deszcz i silny wiatr nie zachęcają do wyjścia z domu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Też muszę w końcu coś zamówić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

TOP