czwartek, 19 lutego 2015

Pojemnik na długopisy.

Kilka dni temu pokazałam wam moją poduszkę z włóczki zrobioną ze swetra (KLIK). Z tam tej pracy zostały mi rękawki. Rękawki miały bardzo ładny wzór, więc szkoda byłoby je wyrzucić. Myślałam co z nich zrobić. Doszłam do wniosku, że nie ,mam ładnego pojemnika na długopisy itp. na biurku.





Od pomysłu do gotowego produktu zeszło może z 5 min. Znalazłam odpowiedni słoik i kubeczek plastikowy. Wszystko poskładałam ze sobą jak na poniższych obrazkach i gotowe :)







A oto gotowy pojemnik :) Podoba wam się? bo mi bardzo :)



Do zdjęć trochę za słabo wcisnęłam kubeczek plastikowy, ale po lepszym wciśnięciu wcale go nie widać.

28 komentarzy

  1. super pomysł :) podobnie można zrobić "sweterek" na kubek z herbatą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat o tym nawet nie pomyślałam, ale faktycznie podobnie się robi :)

      Usuń
  2. O proszę:) sweter wykorzystany maksymalnie! Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu Zaradna Pani Domu niczego nie marnuje :D

      Usuń
  3. Czemu mi takie rzeczy do głowy nie przychodzą:)? Ja tam wszystkie ubrania wyrzucam, jak leci, ale następnym razem może też coś wymyślę;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, ja planuje podobnie zrobić osłonkę na doniczkę, ale póki co na planach się kończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, ale akurat ten rękaw był trochę za wąski.

      Usuń
  5. świetnie wygląda! Mało roboty a efekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna sprawa! Za niewielką cenę można mieć fajny gadżecik :) chyba jutro biorę się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i ekstra efekt wizualny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny efekt :) najnowsze trendy ;) SUPER pomysł :)
    Pozdrawiam
    ps. masz rację :) Ci którzy pomagają gdzieś w zaciszu zasługują najbardziej na to by ich pokazać za przykład innym :)
    Oni najbardziej zaskoczeni ZAWSZE, bo "przecież nie robią nic niezwykłego"...ta skromność bijąca od takich osób niesamowicie pozytywna!!
    :)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rekawki i bardzo Zaradna Pani Domu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne, sama bym na to nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

TOP