poniedziałek, 16 lutego 2015

Poduszka z włóczki - tutorial.

Odkąd dostałam w prezencie poszewki na poduszki od przyjaciółki blogowej Joli, zapałałam miłością to tego typu dekoracji. Bardzo spodobały mi się poduszki z włóczki.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     








Niestety nie mam zbytniego talentu, a może brak mi cierpliwości do robótek ręcznych. Gotowe takie poduszki kosztują około 40-60 zł. Ale po co tyle wydawać, skoro mogę mieć podobną poduszkę niewielkim kosztem i wcale niewielkim nakładem pracy. Dochodzimy do sedna sprawy, czyli jak zrobić poduszkę ze starego swetra.

Będąc  na polowaniu w SH znalazłam sweterek za 4 zł, który idealnie pasował do moich celów. Ten etap jest najtrudniejszy, bo trzeba mieć trochę szczęścia.



Gdy już mamy sweter wystarczy obciąć mu rękawy.




Następnie przewracamy na lewą stronę i zszywamy, dziurę po rękawach, oraz dekolt.




Gdy mamy to już zszyte (około 20 min. pracy), przyszywamy guziki na dole (sweter przewrócony na prawą stronę). To wszystko :)



Mamy już gotową poszewkę na poduszkę za 4 zł :) Moja poduszka prezentuje się tak :)




Ta obok to cudowna poszewka od Joli, za którą jeszcze raz Ci dziękuję :)


Zapraszam do polubienia mojego fanpage :)

52 komentarze

  1. Ale świetny pomysł! Oj, ale fajnie tu u Ciebie na nowym blogu! Też się za niedługo przenoszę na inny blog. :) :) Pisanie na Halo tu mama już się wypaliło.. :)
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny patent i niedużym kosztem można mieć efektowną poduszkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już takie poduszki, efekt jest naprawdę fajny, muszę poszukać jakiś fajnych swetrów w sh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety sweter to największy problem.

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo za super pomysł . Wkrótce wykorzystam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten patent!
    Mam jedną już gotową :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to się mówi, potrzeba jest matką wynalazków. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. :))znam ten pomysł, ale niezmiennie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz muszę jeszcze jeden sweter upolować na następną :)

      Usuń
  8. Boże, genialne ! Aż sobie zrobię takie podusie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie proste, że aż faktyczne genialne :)

      Usuń
  9. już widziałam ten pomysł w necie i choruje na teki poduchy ale jak na razie nie znalazłam żadnego ciekawego swetra w SH :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci szczerze, że nie widziałam w necie pomysłów, ale jak kilka miesięcy temu zobaczyłam ten sweter to od razu widziałam go jako poduszkę, tylko musiałam nabrać chęci, aby w końcu to zrobić :)

      Usuń
    2. Ania pokazywała takie poduszki u siebie na FP ale nie pokazywała jak zrobić :D

      Usuń
    3. Która Ania, bo nie kojarzę. Wrzuć linka.

      Usuń
    4. tu https://www.facebook.com/kobietaXnieidealna/photos/pb.116259361902613.-2207520000.1424190401./313568538838360 i tu https://www.facebook.com/kobietaXnieidealna/photos/pb.116259361902613.-2207520000.1424190401./313568628838351 są fotki :) ale tylko właśnie pokazywała fotki :D dzis byłam w ciuchancu i były nawet fajne swetry ale nie kupiłam bo kupiłam inne rzeczy :P kupie jak będę w jakaś środe to mają po złociszu :D

      Usuń
  10. Cudowne! Zwłaszcza ta kremowa.... jak jest piękny wzór to i poducha będzie piękna. Ale zrobiłaś to perfekt! :)

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł!
    Te miętowe poszewki są super, co prawda nie pasowałyby mi do niczego, no ale- kolor super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi mięta by bardzo pasowała, ale najpierw muszę odpowiedni sweter znaleźć :)

      Usuń
  12. Genialne, nie wpadłabym na to!

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę pomysłowo. Będę teraz w sh zwracać uwagę na włóczkowe swetry :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trafiłam pod dobry adres :)))
    Pomysł z poduszkami świetny! Podoba mi się !!
    :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozbawiłaś mnie pierwszym zdaniem. jak nie możesz trafić, to dodaj się do obserwatorów :) Pomysł bardzo prosty, a efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śWIETNIE Ci to wyszło
    mam tez takie podusie hande made ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ładne i pomysłowe :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł. :) No i jaki ekstra efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mi ona się bardzo podoba :)

      Usuń
  19. Rewelacyjny pomysł! Podusia z tego seterka wygląda mega stylowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kilka minut roboty i taka fajna dekoracja wyszła :)

      Usuń
  20. Genialny pomysł, a wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. poszewka od "naszej" Joli (szydełkowej mamy?) mam cały komplecik od niej i też kocham miłością niezmienną :)
    Twój substytut też pierwsza klasa!
    Też porobiłam takie poszewki na jaśki...w sh można wyszukać fajne wzory sweterków za 1 zł ;) i przerobić na takie super ubranka poduszek !!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak od naszej Joli :) Też mam dwie od niej :)

      Usuń
  23. Piękna podusia z tego sweterka :) Ja trzymam koszulki z których chciałam uszyć podusie, ale czekam na lepsze materiały chyba :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł a za grosze. Troche inwencji i piękna sprawa.
    Kurcze totalnie brak mi ostatnio czasu przy Uleńce żeby wpadać na inne blogi ale pamiętam o Was. Pozdrowionka i buziaki
    Karolina Ulcia i Maryśka

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł a za grosze. Troche inwencji i piękna sprawa.
    Kurcze totalnie brak mi ostatnio czasu przy Uleńce żeby wpadać na inne blogi ale pamiętam o Was. Pozdrowionka i buziaki
    Karolina Ulcia i Maryśka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

TOP