środa, 9 lipca 2014

Paczuszkowo.

Jeszcze nie przyzwyczaiłam się do posiadania tego bloga i trochę go zaniedbuję, albo to wina wakacji i moich robaczków, które ciągle coś ode mnie chcą.                                                                                                                                                                                                                                                                                  


Do rzeczy dziś przyszła do mnie paczka ze wspaniałą zawartością aczkolwiek samo opakowanie zachwyciło mnie równie mocno i już planuję z Pati jak tu je upiększyć. Po pewnych zabiegach będzie to jej pudełko na skarby.



Co do zawartości to stałam się posiadaczką i testerką 2 produktów Le Petit Marseiliais : mleczka nawilżającego oraz żelu pod prysznic. Jak na razie tylko powąchałam :) Pachną bardzo przyjemnie. Ostatnio nic nie robię tylko testuję. W życiu tylu rzeczy nie testowałam co teraz. Jest to nawet fajne.

 A wy lubicie testować nowe produkty?

15 komentarzy

  1. Właśnie kończy mi się żel pod prysznic i mam ochotę na LPM :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam te prześliczne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem, bo nigdy nie miałam do tego okazji ;P fajna paczuszka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam te cudowności,oba pachną ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. do mnie także dzisiaj paczka doszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajnie. Też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie bym potestowala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemnie wygląda ta paczuszka:)
    Sama uwielbiam testowanie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow wygląda fajnie, a to pudełko jest najlepsze. Też lubię testować kosmetyki, zwłaszcza te ładnie pachnące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ta paczuszka. Właśnie teraz leci reklama w TV o tym żelu pod prysznic. Muszę go wreszcie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam o tych produktach, ciekawa jestem Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie czekam na paszkę i też będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żałuję, że ja nic nie wiedziałam. Strasznie Wam zazdroszczę :D na wielu blogach widziałam te świetne paczuszki. Miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda świetnie! Ostatnio oglądałam w Rossmannie ich produkty i całkiem przyjemne zapachy mają. Z niecierpliwością więc czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

TOP