poniedziałek, 30 czerwca 2014

Zapowiedź nowego testowania.

Dzięki sobotniemu spotkaniu mam w Węgorzewie mam tyle kosmetyków do przetestowania, że mój mąż za głowę się łapie i zastanawia się gdzie ja to wszystko pomieszczę.                                                                                                                                                                                                                                                                            
Dziś pokażę Wam co w pierwszej kolejności będę testowała;


  • Szampon i odżywka do włodów ciemnych firmy PILOMAX.
  • maseczki, mydlo i sól firmy WHITE FLOWER'S
  • produkty do higieny intymnej LaciBios Femina
Gdy będę miała już zdjęcia ze spotkania pokażę Wam co jeszcze dostałam do testowania :) Na dziś to tyle :) Pozdrawiam i zabieram się za testowanie :)

9 komentarzy

  1. Testuj,opisuj,interesuje mnie firma WHITE FLOWER'S-jeszcze o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jestem ciekawa tych do higieny intymnej :) czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty White flower's są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z Lacibios mam płyn do higieny intymnej :) Spisuje się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lacibios używałam i fajnie się u mnie sprawdziły. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super znam część tych produktów.
    meseczka Wax jest super pewnie pomoże na wypadanie włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo ciekawych produktów :)
    udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziemy testowały te same produkty ; )) . Czekam na recenzje ; * .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z tego Wax używam maski do włosów (jasnych) i jestem jej wierna już długi czas... :-) ciekawi mnie to błoto, ale widziałam, że już napisałaś - zabieram się za czytanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

TOP