czwartek, 19 czerwca 2014

Pyzy z mięsem - przepis.

Podzielę się z Wami moim rodzinnym przepisem na pyzy z mięsem albo inni zwą te danie kołduny. Przepis podaje tak jak mamy zanotowany. My go dostaliśmy od żony mojego brata, a ona go dostała od mojej babci (mnie jeszcze wtedy przepisy nie interesowały).                                                                                                                                                                                                                                                              
Oto wersja orginalna :)

Mięso! sól, pieprz,cebula


Gotuje ziemniaki (pół gara) przeciskam przez prasę lub maszynkę. Do michy i ugniatać na placek. Jak ziemniaki suche to 1/4 lub 1/3 lepiej 1/3 mąki ziemniaczanej. 3 lub 2 surowe duże ziemniaki zetrzeć na breję. Wodę odlać z tych ziemniaków. Zagniatać razem to ciasto i robić kołduny.


Oto cała tajemnica pysznych pyz mojego męża :) a raczej babci Feli :)

5 komentarzy

  1. Strasznie dawno nie jadłam..

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmmmmmmmmmm ale mi smaka narobiłaś tym przepisem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach... ja to mam chęci na knedle... Polskie KNEDLE! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to to bym chętnie zjadła i to terazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

TOP